Yhdistys

Hallinto

Kirkkonummen mielenterveysyhdistys Kisu ry:n kohtaamispaikka KIMI sijaitsee aivan Kirkkonummen keskustassa, Finnsbackassa.

Katinkontti on avoin kaikille mielenterveysasioista kiinnostuneille.
KIMIstä löytyy juttuseuraa, ryhmiä, vertaistukea ja kahvia taikka teetä. Teemme retkiä, käymme teatterissa ja pelaamme sekä ulko- että sisäpelejä.

Toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen. Osallistumme kaikki taitojemme, osaamisen ja voimiemme mukaan. Ryhmätoimintoja ovat mm. miesten-, askartelu-, käsityö- ja valokuvausryhmä.Masalassa tapaamme joka toinen viikko seurakunnan tiloissa.
KIMIn tärkein tehtävä on kuitenkin vertaistuen tarjoaminen. Kun on samanlaisia asioita kokeneita ystäviä, voi nauraa yhdessä ja myös itselleen.

Tai niin kuin meidän jäsen Jouni on sen ilmaissut: Yksin kotona ei paljon naurata.

Tervetuloa!

Kisun hallitus 2023: